Tumme ner för dagen innan måndag.



Drar hem till Marcusen min efter maten och sover där, det kan jag dock ge en tumme upp till (y) 

Annars hade vi visning idag i vår lägenhet, hade tydligen gått jätte bra och massa hade kommit. Dock hade vår granne kommit ner och klagat till mäklaren att utgångspriset var för högt? På riktigt vem är han? dö.
Verkligen dags att flytta ifrån alla tards nu, är väl det ända sköna med att flytta enligt mig. 
Blir visning imorgon också, jag får sån panik.. Dirket när vi fick komma hem igen sprang jag in i rummet och kollade så att allt var kvar, haha!

Och förresten, ni har kommenterat och frågat varför jag knappt bloggar längre och ja.. Jag har inte direkt någon lust, känner att det är min design osv på bloggen som drar ner mitt bloggande som mest. Måste fixa nytt, något ljusare! 
Ska försöka bli bättre för tusonde gången, men ni är super gulliga som fortfarande går in och kollar min blogg flera gånger om dagen i alla fall! 
Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ställ frågor i min frågestund är du gullig! :)

http://jmaarkstrm.blogg.se/2012/march/daa-kor-vi-1.html#comment

2012-03-11 @ 21:35:05
URL: http://jmaarkstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0